Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 er fullgåtte 38 uker, ringte føden for ctg, da det har vært så stille i magen. takk og lov var alt i orden, men de fant ut at han lå i tverrleie (med ryggen ned). lille tullekoppen har ligget med hodet ned i 10 uker, men fant plutselig på at han skulle snu litt på seg...... (2 gangs fødende). skal derfor til ekstra kontroll 29 des for å se om han har snudd seg igjen, om de skal prøve og vende eller se om det blir keisersnitt..... jeg vil føde vanlig !!!!!!!!!!! noen med lignende erfaring ??? hvordan gikk det ?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Har ikke noe erfaring, men måtte ta akutt KS og det gikk så utrolig fint..Fikk faktisk være våken og alt=) Så KS går så bra=) Er ikke noen ønskesituasjon for den som egentlig vil føde vaginalt..Det ville jeg også, men som sagt, helt greitt, fin opplevelse=)
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk også beskjed om at ungen lå i tverrleie med forrigemann. Husker bare ikke helt hvilken uke, men mener det var et par uker før han kom. Jeg våknet plutselig på natta at han snudde seg riktig vei. Kjentes ut som magen sprakk. Veldig vondt, men neste kontroll lå den altså med hodet i bekkenet. Utrolig spesiell opplevelse. Husker det som det var igår. Men godt de følger med deg. Blir det keisersnitt, så er det til det beste for deg og ungen. Lykke til uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Tusen takk for positive og gode ord !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå