Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Har:- Enormt til stikking i underlivet(fikk ikke sovet i natt pga det) -Tisser HELE tiden -Ikke matlyst(Kvalm) -Sliten(vil bare sove) -Hender seg at jeg mister følelsen i min venstre fot -Vondt i hodet Har termin 14 januar(akkurat 3 uker til) Er dette noen tegn?? Noen som har hatt det slik? Å når begynte dette hos dere?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Er nok ikke tegn på fødsel,nei. Virker som hodet fester seg evt, med de stikkingene du nevner. Det andre er veldig normalt i 3. trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå