Gå til innhold

Er dette fødsel snart??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har:- Enormt til stikking i underlivet(fikk ikke sovet i natt pga det)

-Tisser HELE tiden

-Ikke matlyst(Kvalm)

-Sliten(vil bare sove)

-Hender seg at jeg mister følelsen i min venstre fot

-Vondt i hodet

 

Har termin 14 januar(akkurat 3 uker til)

 

 

Er dette noen tegn??

 

Noen som har hatt det slik? Å når begynte dette hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke tegn på fødsel,nei. Virker som hodet fester seg evt, med de stikkingene du nevner. Det andre er veldig normalt i 3. trimester.

Skrevet

Ok. Hodet er festet forresten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...