77modell Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Har ei pie som har lyst å smake på alt! Kan ho få litt brødskive tror dere? Når begynte dere dere med det? Får både grøt og middag til vanlig.
2 i talet Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 jenta vår på 7 mnd har fått skive ca fra 6 mnd- nekta å ete graut ho har ingen tenne men får da i seg berre å begynne :-)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 begge mine har fått skive ca fra 6 mnd :-D
Helene <3 Sarah Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Vi har prøvd skiver regelmessig fra 6mnd, men hun vil ikke ha
har fått lita pia Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 har også prøvd..men vil virkelig ikke ha..hehe løager grimaser og spytter ut..brekker seg vist hun svelger/prøve å svelge..tenkte å vente litt før jeg prøver igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå