Monica *rosa og blå* Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Lurer på om jeg har fått dette, men det svir jo ikke.. er bare ofte på do og tisser lite... Hva tror dere? Er litt øm nederst i magen også... har kjent liv flere ganger i dag også da.. Har fått med meg at det ikke er så bra med UVI men hva som er risikoen eller hva jeg skal si har jeg ikke fått med meg!! Så hvis noen vet så blir jeg veldig glad om noen kunne forklart meg det!
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Hei, det er ikke alle som har vondt når de tisser når de har UVI. Ville sjekket en urinprøve så fort du har mulighet. Det er vel stengt rundtomkring frem til 3. dag nå. Du trenger ikke bestille time for at de skal sjekke urinen. Faren er vel først og fremst dersom man går med en UVI lenge slik at en får nyrebekkenbetennelse eller lignende. Sannsynligvis er det ingenting, bare at babyen presser på blæra så du må oftere på do...
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 uvi skal behandles i svangerskap ja. en får en type veldig mild antibiotika som en går på i 5 dager eller så. fungerte veldig bra for meg. jeg hadde heller ingen spesielle symptomer. Bare gikk på do endel oftere. det er jævlig vondt med nyrebekkenbetennelse og blærebetennelse som er neste stadie - så hadde levert ei prøve hvis jeg var deg.
Eliise Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Greit å få det sjekka ja, koster ingen ting og går rimelig kjapt hos legen! Ellers får man kjøpt sånne hjemme tester på apoteket.. Det er litt dyrt da, 100,- for 3 tester.. Synes det er greit å ha liggelde, så slipper jeg å reise til legen hele tiden =P Har vært der med falsk alarm en gang allerede, for jeg ville bare sjekke før vi reiste på juleferie =)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Men å tisse ofte og lite er jo også et svangerskapssymtom da... Livmoren vokser jo og om man er oppreist utøver alt i magen et ganske stort press på urinblæren!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Du får sjekka deg for UVI på legevakta også - betalte ingenting pga svangerskapsrelatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå