Patetica fåkksi Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg har kjöpt en Christmas puddng for aa glede min brite, den er tydeligvs ferdg laget (?) men; maa jeg gjöre noe med den? Varmes den opp??¿¿??
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Den Christmas puddingen hadde ikke mye gledet meg...Usj!! Men den kan serveres kald.
Tally Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Mulg at dete svaret kommer litt seint, men... på vår Cristmaspudding står det at den skal 20 min i mikro'n eller kokes/dampes i 3 (!) timer. MEN, hvis du skjærer den opp, så kan hvert stykke bare nukes noen sekunder til de er passe lunkne. Serveres med brandykrem/saus eller bare pisket krem. Ok, men litt mektig for min del... Vet ikke briten din hvordan det lages, he, he??
Patetica fåkksi Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2007 He dere to britene; takk for hjelp. :-) Planen var aa overraske'n, men til slutt tok vi den med til noen andre briter som inviterte oss paa Christmas dinner i dag. Slurp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå