Gå til innhold

Dere som har, eller har vært borti hardbagen til TFK...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sportsvogna til nr.1, men nå til nr. 2 har vi kjøpt til hardbagen..

Vi fikk enkelt på både adaptere og bagen, og den er jo bare helt genial.. Superfornøyd, men jeg har likevel noen spørsmål..

Kan kalesjen låses? Tenker på at man skal bære selve bagen etter håndtaket på kalesjen, og så lenge kalesjen ikke kan festes i noen fast posisjon, så vil den jo gi etter for tyngden når det kommer baby oppi.. Har prøvd å søke på nett etter bruksanvisning, men jeg finner ikke..

-så kjære, erfarne venninner....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også lurer på denne kalesjen. Vogna står her men jeg syns kalesjen er så rar. Liksom løs...

Skrevet

hei, vi har selv kjøpt tfk vogna og vår kalasj låses hvis du forsiktik trekker den mot deg mens du står ved styret på vogna til du hører et lite klikk... så må dere bruke den røde "knappen" for å låse kalasjen opp igjen!!!

Så prøv å press den mot deg og litt ned om det hjelper til du hører et klikk... ta i håndtaket der man skal bære baggen med, å trekk mot deg!! Håper det ordner seg:)

LYkke til og go' jul:)

Skrevet

Tusen takk! Det virka som bare det.. hehe

Jeg hadde jo prøvd å dra i den, men ikke "såååå" langt.. hehe

Skrevet

Supert, så bra jeg kunne hjelpe:) Husk å trykk på den røde "knappen" når du vil ha løs kalsjen igjen!!!

De på barnas hus nevnte at det var mange oppgitte foreldre som kom med ødelagt kalasj fordi de bare brøyt den tilbake:) heheheh!!

God jul:)

Skrevet

Da fikk endelig jeg orden på kalesjen også :o) Tusen takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...