Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Første navn angrer jeg overhode ikke på, det andre navnet hadde jeg egentlig bestemt meg for mange år siden hva skulle være. Det var så få som likte det, så vi endte opp med ett annet mellomnavn... sukk, jenta er nå 1år, jeg kan ikke bytte, men angrer fortsatt på at jeg ikke sto på mitt (mannen syntes det jeg egentlig ville ha og det vi valgte var like bra), men hørte på venner og familie. Eneste grunnen til at jeg skriver inn her er fordi jeg får ikke sjansen igjen. Dere andre der ute som ar navn dere har veldig lyst på, tenk selv, ikke hør på andre. Juleklem.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Er ikke for sent å bytte:) Eneste som er litt kjedelig da, er om dere har fått masse ingraverte ting til henne, de er jo vanskelig å endre på da, men navnebytte har du full anledning til:) Vær tøff og gi henne navnet dere ønsket i utgangspunktet:)
krabbetrollet Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Legg til et navn i tillegg, da! Uten å ta bort noen av de dere har. Så er det opp til dere å velge hva dere bruker av navnene slik til vanlig.
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Jeg kjenner flere som har byttet mellomnavn, og fornavn, på barnet sitt. Jeg skjønner dilemmaet, men bare bytt i vei! Hun er 1 år, og alle vender seg fort til det. Tro meg. Jeg ville byttet, hvertfall om du har fått kalde føtter. Det viktigste er jo at du liker det. Kan jeg få høre navnene? JULEKLEM.
nickoline og supermann Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Synes jeg kan huske et innlegg fra deg om dette (kan ha vært noen andre) Var vel svigers som stod hardt på sitt om navnevalget. Vet om ei som bytta navn i en alder av 17 år jeg.... Men blir jo litt rart å bytte navn, når hun har hatt navnet et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå