Gå til innhold

Dette er trasige greier!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe

 

Utrolig bra... Det er kjipt vær i nord, for å si det mildt. Storm i natt, og regn og vind nå. :-( Og en haug med pluss-grader.

Skrevet

Det samme på vestlandet. Våknet til deilig snø i går, og masse regn og vind i dag. Ikke noe snø eller rim lenger :-(

 

Men men, jul er det allikevel

 

Stilig å klippe plenen på julaften da, i shorts og greier

 

God jul

Skrevet

Bor noen mil sør for Bodø, men nå er været bare lekkert!! Er 4+ grader, litt skyete, men helt stille ute; ingen vind. Det kan vi leve med :0)

Skrevet

Hehe, bor selv i Bodø og har ikke akkurat julestemning nei:-(

 

Det SKAL være snø på julaften, nå er det så trasig ute.

 

Men skikkelig skøy video da:-)

Skrevet

På Lillehammer er det minus 10 og snø...da snakker vi jul da hehe:),men på en annen side..klarer å få julestemning uansett jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...