Kirsebæra Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Ingen snø i bodø.....selv sitter jeg i oslo, men har en venninne i bodø som la ut en link til meg.... http://www.youtube.com/watch?v=2kbVmFqNiX0 samboeren hennes(kollegaen til min samboer).....døm selv.....*knis*
scoobidoo Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Hehe Utrolig bra... Det er kjipt vær i nord, for å si det mildt. Storm i natt, og regn og vind nå. :-( Og en haug med pluss-grader.
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Det samme på vestlandet. Våknet til deilig snø i går, og masse regn og vind i dag. Ikke noe snø eller rim lenger :-( Men men, jul er det allikevel Stilig å klippe plenen på julaften da, i shorts og greier God jul
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Bor noen mil sør for Bodø, men nå er været bare lekkert!! Er 4+ grader, litt skyete, men helt stille ute; ingen vind. Det kan vi leve med :0)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Hehe, bor selv i Bodø og har ikke akkurat julestemning nei:-( Det SKAL være snø på julaften, nå er det så trasig ute. Men skikkelig skøy video da:-)
Stjerne37 Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 På Lillehammer er det minus 10 og snø...da snakker vi jul da hehe:),men på en annen side..klarer å få julestemning uansett jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå