LilleFrøkenL Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 da kommer jeg tilbake her etter at jeg mistet for 2.gang siden september:(
Brillemamma Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Uff! Så fælt! Føler virkelig med deg. Vet hvordan det er å miste..Jeg hadde en ma i sept.. Håper du får en god jul tross alt.... Stooor klem til deg!!
Giinaღ Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Huff, så trist. Akkurat vært gjennom en MA, så vet hvordan du har det (i tillegg til at du har vært gjennom det 2 ganger!!!!) En dag blir det VÅR tur. Lykke lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå