Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg holder på å utvikle spiseforstyrrelsene mine igjen! Vil ikke at barnet mitt skal vokse opp med en mor som har så sterke prolemer med mat. Jeg har alltid hatt problemer med vekta tidligere(før jeg fikk barnet mitt). Og nå er det på vei tilbake. Jeg kjenner jeg må kjempe hver dag for å få i meg mat. Av og til er det som om jeg ikke spiser for å "vise" ana/mia at jeg faktisk greier meg uten.. Nesten som om ana/mia er en person jeg skal være trass mot.. Dette er så vondt. Og jeg er så redd for at mannen og familien skal finne ut at jeg kaster opp maten jeg spiser osv... :-(
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Familien vil deg ikke noe vondt. Du må fortelle hvordan det er fatt med deg sånn at du kan få hjelp før anna tar helt kontroll over deg.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Ja, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det! Er så redd for hva de vil gjøre Vil ikke stemples på en måte..
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Jo fortere du oppsøker hjelp jo bedre. Ikke vær redd for hva familien vi gjøre, tenk på hva som er best både for deg og dem på sikt. Det virker som du trenger hjelp til å håndtere sykdommen, så snakk med familien og fastlegen din og søk hjelp! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Takk for svar dere Skal prøve så godt jeg kan med å fortelle det til mannen og familien. Men vil ikke ødelegge jula for dem, så det blir ikke før etter nyttår.. VIl så gjerne komme over dette. Og ha det bra med livet og lille familien min! Julen har vært et sant helvette for meg iår. Føler at alle ser ned på meg så fort jeg tar en matbit. Og jeg må finne på all slags unnskyldning for å være på do så lenge etter maten.. Sliten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå