Gå til innhold

Noen som har en SMS julehilsen..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En glitrende julerose fra vennskapets have,får du av meg i julegave. Den er til for å gjøre deg glad, fordi jeg vil at du skal ha det bra.

God jul :o)

 

Denne fikk jeg nettopp :o)

Skrevet

Takk takk, jeg skriver den ned! :)

Noen flere?

Skrevet

jeg har en mms, hvis du sender meg nr ditt på pm kan jeg sende deg til deg :o)

Skrevet

Fotografen nektet å ta bilde av meg på saueskinnet, naken og kun iført nisselue, diamanter og babyolje. Det blir derfor ikke noe julekort i år, men en julehilsen på sms. Ha en god jul!

 

Syns denne var litt morsom jeg da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...