cheni Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 En glitrende julerose fra vennskapets have,får du av meg i julegave. Den er til for å gjøre deg glad, fordi jeg vil at du skal ha det bra. God jul ) Denne fikk jeg nettopp )
_Mona_ Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 Takk takk, jeg skriver den ned! Noen flere?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 jeg har en mms, hvis du sender meg nr ditt på pm kan jeg sende deg til deg )
To små, med øyne blå :-) Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Fotografen nektet å ta bilde av meg på saueskinnet, naken og kun iført nisselue, diamanter og babyolje. Det blir derfor ikke noe julekort i år, men en julehilsen på sms. Ha en god jul! Syns denne var litt morsom jeg da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå