Gå til innhold

Må vel bare le....


Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo tok med seg største jenta for å vaske bilen siden hun elsker å kjøre "pappabil"..... De dro for en times tid siden. Han ringte nå, og hold dere fast, bilen sitter fast i vaskemaskinen! Er det mulig??

 

Godt at jeg vet at det blir middag og gaver i kveld uansett.... For to unger og to voksne som skal bades og pyntes, et lite besøk som skal gjøres unna og så kommer hele slekta på middag kl 16:-) Akkurat nå sover lille jenta en sårt tiltrengt lur på armen min, og våkner hvis jeg legger henne ned. Stresset? Jeg? Nja.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men DiB har du tid til? Hehe, må bare le litt her jeg også ;)

 

GOD JUL forresten!! Håper dere koser dere masse i kveld med god mat og gavehysteri. Vet iallefall om noen småsnupper som kommer til å gå i spinn i kveld. Snakk om lykke på jord! Sååå mange gaver!

 

Juleklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...