Kakeåndsen Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 sambo tok med seg største jenta for å vaske bilen siden hun elsker å kjøre "pappabil"..... De dro for en times tid siden. Han ringte nå, og hold dere fast, bilen sitter fast i vaskemaskinen! Er det mulig?? Godt at jeg vet at det blir middag og gaver i kveld uansett.... For to unger og to voksne som skal bades og pyntes, et lite besøk som skal gjøres unna og så kommer hele slekta på middag kl 16:-) Akkurat nå sover lille jenta en sårt tiltrengt lur på armen min, og våkner hvis jeg legger henne ned. Stresset? Jeg? Nja.....
flust Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Men DiB har du tid til? Hehe, må bare le litt her jeg også GOD JUL forresten!! Håper dere koser dere masse i kveld med god mat og gavehysteri. Vet iallefall om noen småsnupper som kommer til å gå i spinn i kveld. Snakk om lykke på jord! Sååå mange gaver! Juleklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå