Gå til innhold

Julaften i dag; Hvor mange har barn som er syke i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi fikk feber i natt, og kastet opp litt i dag tidlig... DET er kjedlig d.. håper hun ikke blir noe dårligere i løpet av dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har hoste og er litt snørrete, og jeg håper det blir med det. Han er ellers rask og i farta, må bare spraye litt og gi hostesaft innimellom. :)

Skrevet

Feber i går kveld. hoster og snørrer......usikker på om det er øyebetennelse på vei også!

Skrevet

Mini er forkjøla... stygg hoste og tett i nesen.

I tillegg er han veldig sur og grinete ... han som alltid er bli som ei sol :-(

Typisk at det skulle komme første jula hans.

Skrevet

Snulla her er ikke helt i form. Har kastet opp en gang hver natt i fire netter nå, men ingenting på dagene. Har skikkelig vann-diare, så spiser ingenting, men almentilstanden virker faktisk bra. Skal nok få kost oss i kveld uansett vi ;-)

Skrevet

jenta mi er også syk. Kjipe greier nå som det er jul!

Skrevet

Her har vi gjort oss ferdig med omgangssyken og nå har vi lreverk og begynnende bronkitt i stedet... Heeeerlig:(

Skrevet

Gutten min er ikke så veldig syk da men han har selvf diare i dag da. Og han har sagt ifra med en gang det er bæsj i bleia så han har ikke bæsja seg ut iallefall.. Bare håpe at det ikke kommer mere bæsj for i dag da.

Skrevet

Her har jeg og lillesnupp omgangssyken...mormor har bronkitt og farmor fått omgangssyke.....god jul ja

Skrevet

Gutten min har influensa med feber, snørr, hoste, muskelvondt, ja det som hører med.. Så han har sovet neste i hele dag etter å ha grått i hele natt. Vi er heldigvis hos mine foreldre i år, så min far hjalp til i natt, så vi hadde han på skift. (Gutten min forguder morfar) Håper han klarer å henge med i kveld, viss ikke utsette vi gaveoppakking til imorgen! I fjor hadde han den 4. barnesykdommen på julaften, farrang neste år da kansje?? Synes veldig synd i han. I fjor var han så liten at da skjønte han ikke så mye av det, men i år er det annerledes..

God bedring til alle de små, og God jul!!

Skrevet

Jepp her er eldste jenta fått spy sjuka...i fjor hadde minsta feber...

Skrevet

Jenta mi er skikkelig syk og det er bare pytom alt!!

VI hadde gledet oss sååå til julaften med en vilter jente men nå går alt i soving, gråt og hosting... Stakkars lille gullet mitt.... :-(

Skrevet

min lillegutt har hatt feber sia torsdag...hyling og gråting om natta, og sover om dagen, så her er alt snudd på hodet...

selv er jeg halvt i koma, trøtt og jævlig, men jul ble det, uansett:)

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Store-snuppa har 40 i feber og kaster opp når den siger, ellers stygg hoste og ingen matlyst.

Huff, stakkars jenta mi, men vi skal få det fint i dag for det.

Kalkunen er snart ferdig og jentene skal pyntes, julen er her!

God jul og god bedring til alle her inne, litt sent men det får være;-).

Skrevet

Ikke syke barn, men er syk selv. Fryktelig kjedelig med diare på julaften:-(

Skrevet

minsten på 18 mnd, har dobbelsidig ørebetennelse og er ikke god stakar.

men fikk nå kost oss fordet

Skrevet

Her begynte snuppa mi på 8 å spy natt til i dag, og holdt på til ca 17 (da hadde hu fått sovet ett par timer). Hu klarte å spise litt middag og var i fin fin form under åpning av pakker og har vært det siden. Poden på 6 våknet brått opp ca tolv og spydde ut HELE sengen... han har helt angst for å spy og har ikke gjort det siden han var liten liten... så her blir det nattevåk! Vi krysser bare fingrene for at mini på 6 mnd ikke får det samme... Er nå glad for at de begge var i fin form til det de hadde sett frem til, nemlig pakkene :o)

Skrevet

Småforkjøla med feber og snørr, men det går fint..

Bare lykkelig for at det ikke er lungebetennelse eller at vi sitter på legevakten med en unge med hjernerystelse eller betennelse i alle ender på toppen.

Skrevet

Våkna av at guttungen spøy i dag tidlig.... Men tror nok ikke han er syk. Det ble nok heller litt for mye julegodis i går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...