Gå til innhold

For en julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt idag!! Ville dele det med alle dere... og sender masse babystøv ut. Håper spiren sitter godt!!!

Legger inn litt "historikk" God jul!!! :-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

(Tidliger innleg på fredag :-)

Jeg har vært innom denne siden her hele den siste mnd.Nå må jeg skrive et innlegg for å lufte tankene mine. Må først si det er artig å være her inne med så mange trivlige folk :-)

Litt om meg selv: 28 år. Er inne i første pp, hadde siste blødning 23. nov. Har gått på Loetta i noen år nå. Har en gutt på fem år sammen med en annen barnefar, vi prøvte i åtte måneder før spiren satt :-)

Så er jo usikker på syklus.. Tok en CB test i dag, men var negativ :-( Men har en del symtomer:

- Ømme bryst

- Svært oppblåst mage

- Stikking i mage

- Litt kvalm, særlig på kveld

- Vondt i korsrygg

- Vondt i tennene (?)

Og ingen tegn til TR, har tidliger hatt syklus på 28. dager, men det kan jo forandre seg da det er noen år siden.

Så det jeg lurer litt på, er om symtoma mine kommer av at kroppen venner seg av p-pillene på noen måte? Noen med erfaring på dette? Føler meg ikke gravid, men kroppen virker som er det. Nå kjenner jeg nok veeldig etter symtomer også.. :-D Hadde jo vært artig på første forsøk! Testet jeg for tidlig? Hygglig med tilbakemeldinger fra andre prøvere der ute! :-)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Jeg hadde også siste blødning 23.november.. :)

Testet neg. 22des. og idag..:( Men har alle de symptomene som du..=)

Sitter her med de samme spm. som du..:D

Good jul! =) og lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...