Gå til innhold

Takknemlig 5 åring :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann sov alt for lenge i dag....hehe....til kvart over 9. Selv var jeg våken i 7 tiden og ventet på at han skulle våkne. Han var så spent på om nissen hadde vært på besøk i natt. Da han så at det var saker i julestrømpa ble han så glad. Og det han jubla mest for var et par skolisser....nettopp....det var nye lisser til skøytene hans og han var helt vill. Har nemlig ønsket seg sorte og blå lisser (snakk om å være nøye). Og så dro han opp en LSK tannbørste fra strømpa og jubelen fortsatte. Godteri og blad kom helt i 2. rekke. Litt stolt av han da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:-)

Gleder meg til min lillegutt blir så stor!!

God jul videre til dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...