Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Lillemann sov alt for lenge i dag....hehe....til kvart over 9. Selv var jeg våken i 7 tiden og ventet på at han skulle våkne. Han var så spent på om nissen hadde vært på besøk i natt. Da han så at det var saker i julestrømpa ble han så glad. Og det han jubla mest for var et par skolisser....nettopp....det var nye lisser til skøytene hans og han var helt vill. Har nemlig ønsket seg sorte og blå lisser (snakk om å være nøye). Og så dro han opp en LSK tannbørste fra strømpa og jubelen fortsatte. Godteri og blad kom helt i 2. rekke. Litt stolt av han da )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Så koselig:-) Gleder meg til min lillegutt blir så stor!! God jul videre til dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå