mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 hvordan få den vekk fra innsiden av hånden?
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. desember 2007 ingen som har peiling...
Synne&TheTerminator Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Du må enten bare skrubbe skrubbe og atter skrubbe det med såpe eller noe. Men prøv med sitron, det skla vis hjelpe..
somm@r Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Klorin bruker jeg. Husk å smøre deg godt med kren etterpå.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 vask før den rekker å sette farge.... Ellers må den som regel slites vekk, men det kommer litt ann på merke, kvalitet osv... Brunfargen sitter som regel bedre inni håndfaltene enn andre steder på kroppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå