ana baroma Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Må dere få en flott jul uansett hvordan den feires:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Takk for det og God Jul til dere:-) Jeg må helt ærlig si at jeg tenker noen tanker ekstra på de barna som ikke er så velkomne av kvasse stemødre her inne.........har vondt av de små, uskyldige......
ana baroma Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har ufattelig vondt av alle barn som måtte grue seg til jul, eller ha det vondt både til hverdags og i jula. Nå er jr kjørt til mamman sin og flere dager med middager og godis, sånn som det er jula:) Vi har kosa oss masse, og egentlig er det greit at det er gaver fra bare en side, for det er jammen meg nok. Nå gir jo mange fra min side også, men likevel... uansett, en fin julaften her i huset iallefall:)
freebird Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Gledelig jul alle sammen!! Vi har hatt begge barna her siden lille juleaften, det har vært skikkelig kos! De er strålende fornøyde med gaver, familieselskap, kinopremiere, mat og godsaker. ) Nå slækker de i sofaen med sin far og tar livet med ro. Jeg elsker jula, håper dere alle har hatt det fint og koser dere nå i romjula!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå