alvesol:) Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 begynner å bli litt lei av den jobbinga hele jula. Syntes nesten det er litt uakseptabelt da vi har 2 unger. Vet at man må jobbe , men hadde klart oss fint uten i denne høytiden. Vi får god lønn i januar så ingen fare. Dessuten føler jeg at jeg ikke får fri , da jeg trenger litt avlastning jeg også . Hva ville dere godtatt / ikke godtatt i forhold til dette?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Mannen har fri hele jula.Men jeg jobber masse i jula:o(
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 sambo jobber i jula men nå har han fri 2 dager.. og så på`n igjen..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Du har ihvertfall gubben hjemme i kveld du... Det har ikke jeg, han er på jobb og kommer ikke hjem før 2.juledag. *trist*
lenej :o) Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 hva jobber han med da? min kjære jobber på et oppdrettsanlegg, og han gikk på vakt nå på fredag, og går av vakt neste fredag. da har han vakt 24 timer i døgnet i 7 dager, og må dit på anlegget hver morgen og hver kveld. han er akkurat kommet hjem nå da, men det er jo mandag, så er jo halv arb.dag. ellers bruker han ca 2 timer på runden da. han har hatt jobb på julaften nå, dette blir 4 året. i følge turnusen hans, så går han av vakt på julaften i år 2010. så tenker det er jo egentlig ikke så lenge til da.. for å si det sånn, så er vi vant nå. tenker det er jul jeg. er bare glad for vi kan være sammen, og vi er glade i hverandre, å har det så fint ilag. så det at han må på jobb ca 4-5 timer i døgnet, det klarer nok ikke å bryte ned all lykken her nei! prøv heller å se det positive i ting, eller hvertfall prøv å finne det. syntes i begynnelsen det var helt forferdelig at han jobbet, men etter hvert, så ble jeg bare vant med tanken, spesielt når jeg så det blir jo jul uansett så
Mamman til AM&JS Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Her har vi begge fri denne jula...godt er det..men mannen min har vakt fra 2 juledag/natt...og 1 uke..jeg skal jobbe nyttårsaften på dagen..og 1 nyttårsdag på kvelden..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. desember 2007 #8 Skrevet 24. desember 2007 Jeg starter på jobb i kveld og jobber tilogmed lørdagen.. Bare kveld netter.., men sover jo da lenge om morgenen.. =( Så her er det mannen som har fri og jeg som jobber... Kommer til og tjene såpass mye denne uken at jeg har ikke råd til og ta fri desverre.. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå