Gå til innhold

Stelleveske,- anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt tåpelig, men jeg klarer ikke bestemme meg for stelleveske!! Er innom diverse butikker hvertfall en gang i uka og kikker, men faller ikke for noen. For liten, for stor, feil farge, feil form etc. Det verste er at jeg helst bare vil ha en anonym en, i svart. Burde jo ikke være så vanskelig.. Noen som kan tipse meg om en som både er fin og praktisk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

apotekets stelleveske, den fåes i rosa,lys blå, og svartblå. har sånn lur matte inni som du kan bruke som stelleunderlag. er masse utstyr inni også. 470 kroner tror jeg det var. hos alliance apotek. kjempefin.:)

Skrevet

Jeg fikk en kjempe snodig veske i julegave idag, en svart en, ikke for stor heller. Med masse bur inni og tilhørende stellematte og oppbevaringsposer. HUsker ikke hva merke det var da, men skal finne det ut!

Skrevet

Vi har valgt den nye stelleveska fra Emmaljunga. Kjempefin og masse lommer. Praktisk at det ikke bare er et stort rom. Det fulgte også med en sånn liten stellematte.

Skrevet

jeg så og på mangen før jeg valgte skip hop dash i sort, koster litt- men ser veldig praktisk ut...

Skrevet

Jeg var som deg før jeg fikk nr 1 og endte opp med en rådyr fra BabyBjørn. Den brukte jeg i et par mnd før jeg på salg kjøpte en helt enkel og billig (60 kroner på salg!!!) sort, firkantet skulderveske. Den er perfekt. Får plass til 3-4 bleier, våtservietter, et nødsmukk, et par smekker og en body/tynn genser etc. Pluss et lite håndkle eller en pakke med slike engangsstelleunderlag fra Libero.

Så mitt tips er: Kjøp noe som ikke er laget som stelleveske. Mye mye billigere og vell så praktisk. Se på salget nå i veskebutikker eller Biltema. (Jeg venter nr 3 nå og vil definitivt fortsette å bruke min 60-kroners "stelleveske". ;o) Skal du på overnattingstur/ferie, så legger du bare stelleproduktene for morgen/kveldsstell i din egen toalettveske.

Skrevet

Jeg har lyst på Skip Hop Dash stelleveska. Har hørt mye bra om den. Den ser flott ut og har masse rom innvendig :o) Tenker å kjøpe den over nettet i utlandet. Husker ikke adressen, men vet jeg har den et sted. Tor den koster ca. 450+-500 kroner der. Ellers er den dyrere.

Skrevet

Jeg har kjøpt verdens beste stelleveske og anbefaler den mer enn gjerne!! Den er dansk design - GAIA og KO

Finnes i mange forskjellige farger, har eget hylster til våtservietter, slipper man å ta med hele pakken, eget rom til våte klær, kjempe lurt hvis man får gulpe baby og masse små og store praktiske lommer. Hadde SIMO sin sist, ett stort tom. Veldig upraktisk. Veldig lurt å ha masse rom, så finner man ting.

Eneste som var noe å si på var prisen, men verdt det!

Skrevet

Tuusen takk for mange kjempefine tips!! Finner jeg ikke noe nå, så er det vel ikke håp.. ;) Ut og kjøpe i romjula! :)

Skrevet

Glemte å si at du kan bestille den på www.engulknapp.no Hvis du ikke bor i stor by er den nok vanskelig å få tak i i butikk.

Skrevet

Jeg har Skip Hop Dash, den kan anbefales=)

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt en Skip Hop Dash på kiwi kid ;-) 85 USD inkludert porto

Skrevet

kitty08: Jeg får høre at man ikke betaler toll på stelleveska, men må vi si ifraom at det er gave da eller? :o)

Skrevet

Jeg har også Skip Hop Dash. Og man må ikke betale toll for de krysser av på gift helt uten videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...