Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg har gått og tenkt noen dager over babyens bevegelser. Han beveger seg mye, men jeg føler det er mere som noen slags kramper i plassen for støt og spark. Føler ganske babyen rister inne i magen. Er 30 uker på vei. Føler bevegelsene av og til kan minne meg om epelepsi eller noe. Er det noen andre som har det slik og kan berolige meg? å forsikre meg om att det er normalt!! Please:-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Den hikker og tisser. Da får den rytmiske krampe bevegelser.
Har to herlige gutter! Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 sånn er det her og!!! skikkelig rare bevegelser men han drømmer vel eller noe sånt..rart...hihi
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Ja sikkert. Bare det att når en først begynner å lure så klarer en liksom ikke å legge tankene fra seg! Takker for fine svar. GOD JUL
T**** mamma:) Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Tror det er veldig vanlig ja, for jeg opplever disse krampebevegelsene ganske ofte. Skiller seg fra når babyen hikker, for da er det rytmiske dunk.. Har hørt at du kjenner disse skjelvingene når babyen tisser, så er ingenting å engste seg over:) GOD JUL til deg og!!
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Er slik her også! Lite "sparking", men mange rare bevegelser, og noen "spasmeaktige". Tror det er normalt, men veldig godt å høre at det er flere som har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå