Gå til innhold

Rare bevegelser!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått og tenkt noen dager over babyens bevegelser. Han beveger seg mye, men jeg føler det er mere som noen slags kramper i plassen for støt og spark. Føler ganske babyen rister inne i magen. Er 30 uker på vei. Føler bevegelsene av og til kan minne meg om epelepsi eller noe. Er det noen andre som har det slik og kan berolige meg? å forsikre meg om att det er normalt!! Please:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den hikker og tisser.

Da får den rytmiske krampe bevegelser.

Skrevet

sånn er det her og!!! skikkelig rare bevegelser men han drømmer vel eller noe sånt..rart...hihi

Skrevet

Ja sikkert. Bare det att når en først begynner å lure så klarer en liksom ikke å legge tankene fra seg! Takker for fine svar. GOD JUL

Skrevet

Tror det er veldig vanlig ja, for jeg opplever disse krampebevegelsene ganske ofte. Skiller seg fra når babyen hikker, for da er det rytmiske dunk.. Har hørt at du kjenner disse skjelvingene når babyen tisser, så er ingenting å engste seg over:) GOD JUL til deg og!!

Skrevet

Er slik her også! Lite "sparking", men mange rare bevegelser, og noen "spasmeaktige". Tror det er normalt, men veldig godt å høre at det er flere som har det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...