Anette_27 med Nathalie Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 i dag er det 100dager igjen til termin får meg... og det er jukaften... koselig... ønsker alle en fin jul........ klem anette
ragnhild! Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Æ hadde oxo 100 daga igjæn i går... Håpa de dagan går fort...
72moddelen og tulla Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Hadde også 100 dager igjen i går, gleder meg til å hilse på tuppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå