Gå til innhold

Ah, da skal lillemor på legevakten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fint:( *iroooonisk*

Svigers har passet henne i natt og svigermor mener bestemt hun har bronkitt.

Vet at hun er småforkjøla og at det selvfølgelig kan ha utviklet seg siden i går og det er jo veldig bra de tar tak i det dersom hun faktisk er syk.

Men nå har svigersøster maset i flere mnd med en surkling vesla har innimellom når hun puster.

Jeg har har hos legen med vesle 4 ganger siden lyden kom og den er blitt lyttet på hver gang selv om vi har vært der av andre årsaker.

Og det er ikke noe galt!

Vi har fått efedrin for å lette litt på slimet, men det er rett og slett "barnehagesyken", noe som ikke akkurat er uvanlig for sånne småttiser.

Men neida, nå er hun suuupersyk og må på legevakta...

Håper jeg har rett igjen og at vesle ikke er blitt dårlig. Dakar hvis hun må være syk på julaften:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, stakars lita :o( Får håpe det er ''falsk alarm'' dette ja! Men klart, det er jo bra at de tar henne til legen litt for ''tidlig'' da.. hadde jo vert kjedlig hadde det vert motsatt!

Begge jentene mine har surkling når dem puster (og hun minste er jo bare 3mnd...) Så det virker som det er ganske normalt!

:o)

God Jul til dere, og krysser fingrene for at vesla di er tipp topp, tipp topp, tipp tippedi topp :o)

Skrevet

Dakar vesle har ørebetennelse og begynnende bronkitt...

Ingen ante noe om øreverken da så det er godt legen sjekket det:)

Så da har hun fått medisiner:)

Skrevet

Stakkar lita da :(

God bedring til henne og GOD JUL til dere alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...