Hegemus Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg vil ønsje alle her inne en riktig god jul.... Lykke til alle sammen.. gravid eller ikke.. Måtte 2008 bli et lykke år for oss som ikke er gravide enda... Mange gode klemmer...
linn 80 Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 GOD JUL til deg og dine også..lykke til videre med prøvinga..jeg har trua på 2008, så dette går bra ) god,jul og godt nytt år..
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Kjære Hegemus og dere andre; Ønsker alle en riktig GOD JUL:O)) Varme juleklemmer fra meg
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 God jul alle sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå