♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Noen som så på kvelden før kvelden i går på nrk1? fikk dere med dere oppskriften på pasjonsfruktkremen? Skulle så gjerne ha hatt den jeg, håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk! GOD JUL
LadyLuck & Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 oppskrift er nok på nrk.no et sted, men om ikke går programmet i reprise klokken ti over to på nrk2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå