Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... dere i under etasjen? :) he he

Kan man bruke canesten tro?

 

 

Goooooooooooood jul jenter! kos dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har iallfall merket det nå de siste dagene.. Lurer på om det kan være fordi jeg er så ofte på do? Håper noen har tips til hva man kan bruke..

Skrevet

heihei! vært hos legen å forhørt meg om det samme, fikk som svar at det var pga hormonforandringer en klør å det var helt trygt å bruke canesten! ikke sopp eller uvi!

så håper dette hjelper:)

 

Skrevet

Jeg klør også som bare det.. det svir nesten..:/

 

jeg smører med canesten, men det har ikke blitt så veldig mye bedre etter to dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...