Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Trodde vi skulle få en koselig første jul med vår baby, men det er tungt nå. Han er snart 9 mnd ( om 4 dager)og har enda ikke begynt å åle, krabbe eller stå på alle 4. Han er veldig treg av seg på alt virker det som. Ikke noe moro for meg som mamma akkurat Er lei meg nå : (
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Neimen kjære deg, dere skal nå ha en hyggelig jul forde om han ikke kan åle seg eller krabbe.. skjønner ikke helt sammenhengen her da men...) god jul til deg og dine, krabbing og sånn kommer tidsnok..
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Lar du det ødelegge jula?? Bare fordi babyen din ikke er raskere enn gjennomsnittet? FY! La gutten få utvikle seg i sitt eget tempo uten å fra ta familien din jula! Det er det gode mødre gjør!
Komplett! Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Hei! Ikke vær lei deg. Krabbinga kommer. Og god mamma ER du, samme hva. Det er naturlig å bekymre seg for ganske mye som småbarnsmamma, så at du gjør det er bare sunt! Hadde vært verre om du ikke hadde brydd deg... Men, ikke vær lei deg! Kos dere med gutten og nyt dagene dere har sammen som en familie :-) God jul!
Amanda- Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 til anonym 2: (ikke hi) helt alvorlig. hun er da ingen dorlig mor selv om hun er deppa for det. hun gleder seg nok til at hennes baby kan slike ting . og blir nok deppa av og lese om alt her inne. skjerp deg. hvor gammel er du egentlig? du klarer faen ikke signere med navnet ditt og stå for det du sier en gang!!"! til hi: prøv og gled deg over barnet ditt slik det er nå. det er ikke noe negativt at han/henne kanskje er litt sen i utvikling. du slipper nå ivertfall og løpe etter babyen din hele tiden.. hehe..neida.. det kommer når det kommer.. og når du minst forventer det ! kos deg i julen, slapp av ,med familien din.. det order seg.=) god jul.' og drit i de negative komentarene du får her.. og du er INGEN dorlig mor!!
lisje marthemora Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Huff da!! Ikke la dette ødelegge julen for deg. Tulla mi er 9 mnd i dag,og hun kan heller ikke åle eller krype, eller stå på alle 4. Men hn er kjempekos på alle ander måter. Og bare vent den tid komme.Jeg nyter tiden . Dette er nr 4 og alle har vert forskjellig i utviklingen. Så det er ingenting å vere lei seg for )) kos dere i julen!!!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Kos deg masse med babyen din i jula og trøst deg m at det kommer etterhvert, alle barn er forskjellige og vi mødre har en tendens til å bekymre oss uansett. Juleklem
Mamman til M&E Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 Kjære deg, prøv å sett ting i perspektiv. Gutten min ålte seg først når han var 9 mnd og 2 dager, stresset ikke med det jeg. Det er IKKE unormalt. God jul! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå