BarnNr.4 :) Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Heisann alle sammen synest denne siden kan være i fred i dag jeg;) Jeg ønske dere alle sammen en riktig god jul og ett godt nyttår
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Bedre å få det ut her inne en å skjelle ut hele slekta! Så de største hormonbombene kan få ut dritten sin her inne:-) God jul til deg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå