Gå til innhold

Bekkenløsning???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det normalt og få bekkenløsning??

Jeg er 13 + 1 uker, og har begynt og få stikkinger til tider i skambenet, og mye ishjas lignende smerter i ryggen, + at jeg er veldig stiv i nakke og skuldre. Hva kan dette være, føler at det er litt for tidlig med bekkenløsning, men blir ikke overrasket, for har hatt en del problemer med rygg tidligre... Dette er forresten mitt første svangerskap...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan komme tidlig det.Hadde det fra uke 8 jeg...Og det høres jo ut som du begynner å få det også.Men ikke i nakken og skuldrene da...bekkenet er jo ikke der:)

Skrevet

hei

er 1 dag lengre enn deg:) og kjenner det samme omtrent. har også hatt en del rygg problemer fra før.... har mye vondere i korsrygg-området, spurte fysioterapeuten om det, han sa at man ikke alltid kan skille mellom bekkenløsning og korsryggproblemer... men det kan føles litt likt for noen, generelt blir det mer "slarkete" der nede når man er gravid.

 

Jeg gjør det beste ut av det, prøver å bevege meg litt, men mye mindre enn før.. begynner ofte å stikke i magen når jeg beveger meg en del, lurer på om det er livmoras sener som vokser eller noe annet... men pga nedsatt aktivitet blir sikkert hele ryggen og nakken stivere og. dont u think?

 

Skrevet

Takk for svar:) Skjønner at nakke og skuldre ikke er bekkenet, men tror det kan ha en sammenheng med at jeg spenner meg for at det ikke skal gjøre vondt i korsryggen/bekkenet, og da stivner det i nakke og skuldre:) Får reise til legen over nyttår, og snakke med han, for det blir bare værre og værre for hver dag som går:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...