LadyLuck & Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 GOD JUL til dere alle Tenkte det var lettere sånn enn at alle 940 lager egen juletråd
Skravlemamman Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 God jul, med store klemmer til alle dere fantastiske damer:-)
suseduse Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 God jul til alle håper alle er friske og raske og at alle får en fantastisk dag
skorpionfruen Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Gid jul alle sammen. Håper dere får en fin feiring sammen med de nærmeste.
Chevy mamman til Brage Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Gledlig jul alle sammen !
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 god jul til alle dere dib damer og familien deres. Håper alle får en riktig fin julefeiring .. håper ikke på for mye aktivitet her i dag ettersom dette er en dag man bør klare å styre unna maskinen (ja det er hardt) hehe... juleklem fra meg og knerten :D
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #8 Skrevet 24. desember 2007 Denne tråden passa meg fint! :-) En riktig GOD JUL ønskes til dere alle! Og da mener jeg alle, både til dem jeg har vært enig med og dem jeg har diskutert hardt med, til unge mødre og modne/gamle mødre, til gifte og samboende, til single - både frivillig og ufrivillig. Og til dem som har mange barn, og til dem som har få, ja, rett og slett til ALLE! :-D
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. desember 2007 #10 Skrevet 24. desember 2007 En fredfyllt jul og et inspirerende nytt år ønskes fre meg! Til alle! :-)
Nit@™ Skrevet 24. desember 2007 #11 Skrevet 24. desember 2007 Lurt LadyLuck - med spire i magen! GOD JUL til alle sammen, store og små barn rundt om i Norge, USA og hvor ellers dere måtte befinne dere i denne høytidsstunden. God jul også til de bittesmå som i magene bor ;o) Stor juleklem fra Hallingdal! GOD JUL til alle hunder og katter (må jo huske dem også i julen. Hilsen fra hundene Emil, Cherry og pusen Ida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå