Gå til innhold

Felles God jul tråd


Anbefalte innlegg

Skrevet

GOD JUL til dere alle

 

 

 

 

 

 

 

Tenkte det var lettere sånn enn at alle 940 lager egen juletråd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul, med store klemmer til alle dere fantastiske damer:-)

Skrevet

God jul til alle :)

håper alle er friske og raske og at alle får en fantastisk dag :)

Skrevet

Gid jul alle sammen. Håper dere får en fin feiring sammen med de nærmeste.

Skrevet

Gledlig jul alle sammen !

Skrevet
god jul til alle dere dib damer og familien deres. Håper alle får en riktig fin julefeiring .. håper ikke på for mye aktivitet her i dag ettersom dette er en dag man bør klare å styre unna maskinen (ja det er hardt) hehe... juleklem fra meg og knerten :D
Skrevet

Denne tråden passa meg fint! :-)

 

En riktig GOD JUL ønskes til dere alle! Og da mener jeg alle, både til dem jeg har vært enig med og dem jeg har diskutert hardt med, til unge mødre og modne/gamle mødre, til gifte og samboende, til single - både frivillig og ufrivillig. Og til dem som har mange barn, og til dem som har få, ja, rett og slett til ALLE! :-D

 

 

Skrevet

En fredfyllt jul og et inspirerende nytt år ønskes fre meg!

 

Til alle! :-)

Skrevet

Lurt LadyLuck - med spire i magen!

 

 

GOD JUL til alle sammen, store og små barn rundt om i Norge, USA og hvor ellers dere måtte befinne dere i denne høytidsstunden.

God jul også til de bittesmå som i magene bor ;o)

 

Stor juleklem fra Hallingdal!

 

 

 

GOD JUL til alle hunder og katter (må jo huske dem også i julen.

Hilsen fra hundene Emil, Cherry og pusen Ida.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...