Gå til innhold

Hva spiser dere i kveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha både pinnekjøtt og ribbe. Pinnekjøtt er min tradisjon, så det lager svigermor til meg....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinnekjøtt.

Og i pr får jeg spise det også (restriksjoner under forige grav) sås al ete til det tyt ut ørene = )

Skrevet

Her blir det skinkestek:-) Gleder meg:-)

Skrevet

Pinnekjøtt og ribbe (jeg spiser ikke ribbe da..)!! Mmmmm...gleeeeder meg!!!:)))

Skrevet

ribbe,medisterkaker , medisterpølser og sossisser !!! mm, mjum.. håper ribben blir skikkelig sprøstekt :)

Skrevet

RIBBE med julepølser, medisterkaker, surkål, mandelpoteter og sist men ikke minst LEFSE. Går ikke an å spise julemiddag uten det:)

Skrevet

Kalkun i kveld. Ribbe i morgen. Er skilsmissebarn og har en dag hos hver av foreldrene, greit å variere litt i menyen da:)

God Jul:)

Skrevet

i kveld så begynner jeg nok å bli sulten igjen etter middagen, så da spiser jeg nok kveldsmat, jule-loff med kjøttrull..!! nam!!

til middag, i ettermiddag, ja da spiser vi ribbe og pinnekjøtt. har satt på alt nå, så er deilige kjøtt-lukter som siver rundt i huset her nå. mm!!!

Skrevet

Her spiser vi ribbe, medisterkaker, sosisser...og mandelpotet så klart..!:)

Skrevet

vi skal spise ribbe med hjemme laget medister kaker og hjemme laget julepølse. og desser er hjemme laget karamel pudding. mmmmm glad jeg har en ste far som er glad i å lage mat..... he he

Skrevet

Pinnekjøtt og ribbe... jeg spiser mest pinnekjøtt, men må ha en liten ribbebit og... mannen min er fra østlandet, så han må ha ribbe, medisterkaker julepølse og litt pinnekjøtt... :o)

Skrevet

Hos oss har vi pinnekjøtt, ribbe og medisterkaker:) Og riskrem til dessert!! Gleder meg!!

Skrevet

synes jeg har laga mat siden i går jeg...men er straks klar med alt nå...

her har jeg hjemmelaget medisterpølse, ribbe,poteter, hjemmelaget saus,hjemmelaget surkål, og hjemmelaget rødsaus, til riskremen som vi nettopp har hatt grøt på :-))

så nå er det bare å lage brun saus, fra fettet til ribba når den er ferdig, og sette over grønnsaker og poteter.....

da skulle vel alt være i boks ??

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Pinnekjøtt, pølser,hjemmelagd kålerapistappe, hjemmelagd riskrem !

Vi er hos svigers så de lager all mat mens vi bare slapper av med juleprogrammer og sjokolade:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...