Skravlemamman Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Vi skal ha både pinnekjøtt og ribbe. Pinnekjøtt er min tradisjon, så det lager svigermor til meg....:-)
LadyLuck & Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Pinnekjøtt. Og i pr får jeg spise det også (restriksjoner under forige grav) sås al ete til det tyt ut ørene = )
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Her blir det skinkestek:-) Gleder meg:-)
Brillemamma Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Pinnekjøtt og ribbe (jeg spiser ikke ribbe da..)!! Mmmmm...gleeeeder meg!!!))
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Her spiser vi fersk lammeribbe, deilig.:-)
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 ribbe,medisterkaker , medisterpølser og sossisser !!! mm, mjum.. håper ribben blir skikkelig sprøstekt
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 RIBBE med julepølser, medisterkaker, surkål, mandelpoteter og sist men ikke minst LEFSE. Går ikke an å spise julemiddag uten det:)
Nicita73 Skrevet 24. desember 2007 #8 Skrevet 24. desember 2007 Kalkun i kveld. Ribbe i morgen. Er skilsmissebarn og har en dag hos hver av foreldrene, greit å variere litt i menyen da:) God Jul:)
lenej :o) Skrevet 24. desember 2007 #9 Skrevet 24. desember 2007 i kveld så begynner jeg nok å bli sulten igjen etter middagen, så da spiser jeg nok kveldsmat, jule-loff med kjøttrull..!! nam!! til middag, i ettermiddag, ja da spiser vi ribbe og pinnekjøtt. har satt på alt nå, så er deilige kjøtt-lukter som siver rundt i huset her nå. mm!!!
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #10 Skrevet 24. desember 2007 Kalkun og slikt... Men ikke jeg da - alle andre hvert fall...
Mamman til AM&JS Skrevet 24. desember 2007 #11 Skrevet 24. desember 2007 Her spiser vi ribbe, medisterkaker, sosisser...og mandelpotet så klart..!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 24. desember 2007 #13 Skrevet 24. desember 2007 vi skal spise ribbe med hjemme laget medister kaker og hjemme laget julepølse. og desser er hjemme laget karamel pudding. mmmmm glad jeg har en ste far som er glad i å lage mat..... he he
cheni Skrevet 24. desember 2007 #14 Skrevet 24. desember 2007 Pinnekjøtt og ribbe... jeg spiser mest pinnekjøtt, men må ha en liten ribbebit og... mannen min er fra østlandet, så han må ha ribbe, medisterkaker julepølse og litt pinnekjøtt... )
Mini-me:) *gravid* Skrevet 24. desember 2007 #15 Skrevet 24. desember 2007 Hos oss har vi pinnekjøtt, ribbe og medisterkaker:) Og riskrem til dessert!! Gleder meg!!
* 5 om dagen * Skrevet 24. desember 2007 #16 Skrevet 24. desember 2007 synes jeg har laga mat siden i går jeg...men er straks klar med alt nå... her har jeg hjemmelaget medisterpølse, ribbe,poteter, hjemmelaget saus,hjemmelaget surkål, og hjemmelaget rødsaus, til riskremen som vi nettopp har hatt grøt på :-)) så nå er det bare å lage brun saus, fra fettet til ribba når den er ferdig, og sette over grønnsaker og poteter..... da skulle vel alt være i boks ??
Gjest Lille jenta mi Skrevet 24. desember 2007 #17 Skrevet 24. desember 2007 Pinnekjøtt, pølser,hjemmelagd kålerapistappe, hjemmelagd riskrem ! Vi er hos svigers så de lager all mat mens vi bare slapper av med juleprogrammer og sjokolade:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå