Gå til innhold

Flere som har slitt med kvalme de siste dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på siden fredag, bare kvalm, vet det går omgangsyke, men her kommer det verken den ene eller andre veien, bare fryktelig kvalm.......og nei, jeg er ikke gravid.

Kjedelig å miste matlysta i jula, snufs.

Men men, man kan vel ikke gjøre annet enn å smile å være glad. God Jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som om du har en mild form for "pyspuka"

Her går det i halsbetenelse og svimmelhet.

Håper matlysten kommer til deg når "julelukta" (mat) kommer i hus

Skrevet

Jeg har vært kvalm i over en uke, i går kastet jeg opp et par ganger. Fin form i dag da. Men jeg er gravid og er ganske sikker på at det er svangerskapet som gjorde det.

Skrevet

Synes det har gått mange ulike varianter av denne omgangssyken...

Noen har "bare" vondt i magen, noen har diare, noen kaster opp og noen går kvalme i lange tider før de kaster opp kanskje en gang eller to....

Her i huset har vi så langt sluppet unna, så nå berger vi vel ihvertfall over julaften.:-)

GOD JUL TIL ALLE SAMMEN!!!!:-)

Skrevet

uff ja, jeg har vært kvalm i 4-5 dager, men det er vel dels fordi jeg sover allllllllllltfor lite.. Omgangssyka går jo og jeg har tenkt på at det er det som feiler meg, har vært livredd for at julaften skulle gå til hel...... hadde vært tragisk for ungene...

Er kvalm i dag og men glad jeg har berga så langt, så blir det jul i år og :))

god jul til deg og dine:)))

Skrevet

JA!!! Men vet ikke om det er svangerskapet eller en slags omgangssjuke...

Skrevet

Jeg har hatt oppkast en dag, kvalme i mange dager. Samboer har hatt kvalme i mange dager og diare i en. Lillegutt er i fin form. Mange jeg kjenner som har vært slik de siste ukene.

Skrevet

Jada , her hadde eldstemann spysyken fra forrige søndag og i flere dager. Så var det min tur med kvalme og feber. Ikke helt den planlagte innspurten i julestria gitt.

Ganske bra nå heldigvis !

Skrevet

Jepp!!

Synes alle har eller har hatt det i en eller annen form den siste uka jeg.. Er nok noe som går ja!!

Skrevet

hehe...ja, ganske kvalm!

Julefrokosten har blitt donert til Porsgrunn Porselen i år, så ble merkbart bedre etterpå. Hjelper med gode gjerninger i jula:)

Kan nok ikke skylde på spysjuka heller. Men kvalm er dritt å være uansett, så god bedring til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...