Gå til innhold

Svaak svak strek igår og idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke ikm før onsd/torsd... Men har så utroolig mange billigtester liggende, så testa igår... Kom opp en veldig svak strek, men den var der.

Testa idag tidlig også,og kom svak svak strek da også.Vekket sambo for å spørre om han såg den,nei han såg den ikke. Så gikk han ut ilyset på badet, da såg han den...

Kan jeg være gravid?? Tror egt ikke helt på det,men... Ønsker så sterkt at jeg er det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERE!!!!

En strek er en strek!!! Jeg hadde og bare en helt helt svak strek de gangene eg testa før ikm... Så ble streken sterkere på ikm-dagen!

For en flott julegave!!

Skrevet

Åh,tror du virkelig jeg kan være gravid?? Hadde blitt sååå lykkelig da!!:)

Hadde en ma i sept, så ønsket om en ny spire er veldig sterkt...

Tester igjen på onsd-torsd da tenker jeg,om mensen ikke kommer..Uff, er så fælt å gå sånn i uvisshet..for jeg klarer ikke tro på det før jeg får en sterk strek!!:)

Skrevet

Hei du

Jeg har akkurat opplevd det samme.

Testet for 3 dager siden og så antydning til en svak skygge strek. Men torte ikke å tenke noe videre på det.

Testet neste morgen og så var den litt sterkere........... Og etter 30 min så var den klar og lyserosa.

Testet idag og akkurat det samme - litt sterkere - fremdeles svak men absolutt tilstede!!

En strek er en strek. Jeg måtte til og med få mannen min til å teste på en for å se om ikke jeg hadde blitt helt tussete. Da så vi at jeg hadde helt klart noe som slo ut ....

Er så glad. Har egentlig IKM på onsdag - så klarte ikke å vente i det hele tatt denne gangen. Hadde masse symptomer og noen følelser imagen som tilsa at jeg var gravid.

Når har du termin?

Skrevet

Gratulerer HI...Du har nettopp fått den beste julegaven en kan få!!!

Stor klem

Skrevet

OM jeg er gravid så blir termin 5.sept. :)

Men somsagt, jubler ikke akkuratt enda...må teste igjen og få en helt klar strek førjeg jubler..:)

Du da? Når har du termin?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...