Gå til innhold

Gunda!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen spørsmål til deg:o)

 

Vi har tenkt litt på å reise til Zanzibar neste år, ville du anbefale oss det? Flisa er da 4, 5 år...

 

Vil du anbefale oss noe reiseselskap eller at vi bestiller kun fly og finner bosted selv?

 

Ha en fin jul i varmen:o)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei HKHkransekaka!

 

Jeg anbefaler alle å resie å oppleve litt jeg..

 

Har selv aldri vært lenger syd enn Afrikas horn og her bor jeg i et u-land med to barn under fire.

 

Skal du reise ned ditt vil jeg anbefale deg å besøke http://www.zanzibar.net/

Jeg vil også anbefale å reise i gruppe, fordi man ikke kjenner kulturen og man er et lettere mål alene enn i gruppe med eks en guide.

På denne nettsiden står alt du trenger å vite om Zanzibar, ta kontakt med Ud for å høre om evt vaksiner, visum og helserisko. Eks Malaria.

Ta med medisiner mot dehydrering, for å stoppe diare og oppkast så er det bare å reise.

 

Vil anbefale alle som ønsker å reise til Afrikanske land å lese en del om landet før avreise og helst reise med kjentmann. Det er to grunner til det siste 1 du kommer ikke inn i de verste strøkene og 2 du får se et land du kanskje ikke hadde oppdaget alene.

 

Håper du og dine får en god og fredelig jul..

 

Skrevet

Takk for tips, linken er lagret og skal tittes på i løpet av julen....

 

Mannen i huset har en bekjent som driver et overnattingssted på Zanzibar, tenkte vi skulle ta kontakt med han også.

 

Jeg blir 40 år 1. januar 2009 og tenkte vi skulle ta en tur litt utenfor alle turistmaskinene.

Vi er mest lystne på Zanzibar men Maldivende og Thailand er også et alternativ.

 

Takk for hjelpen.

 

God jul til deg også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...