Gå til innhold

Da sitter jeg og sipper!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna på Superjul er så flinke til å synge:o)

 

Og flisa prøver for harde livet å følge med i sangen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

 

GOD JUL til deg...snuppa

Skrevet

God jul til deg også snuppelure!

 

Håper dette blir en jul uten dårlige DAGer:o)

 

ha det hyggelig....

 

 

Skrevet

Godt at det ikke bare er meg....=P

 

God jul!

Skrevet

Hehe, hvorfor griner du, mamma??? Jo, de synger så fint. ????? (ungene sitter som spørsmålstegn) Sånn ser det ut mange ganger her i heimen.

 

God jul, kose deg med kransekake i kveld ;-)

Skrevet

Flisa skjønner heller ikke det og her gråtes det over en lav sko.

 

Tror det blir litt kransekake som er seig inni i dag gitt:o)

 

God jul til deg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...