Gå til innhold

Vil gjerne ønske alle sammen god jul og i

Anbefalte innlegg

Skrevet

samme anledning si tusen takk for all støtte og oppmuntring dere har gitt meg i år. Dette har ikke vært et lett år og jeg trodde julen skulle bli lettere, men for det første året på maaaange år savner jeg faktisk å feire norsk jul.. Merk at jeg har tilbragt to juler alene med barnet mitt i fremmed land fordi jeg ikke ville hjem til Norge, men nå er det altså anderledes.

Kanskje det er fordi mannenen min fikk en stein kastet på bilen sin i dag morges, eller fordi det er for varmt og rett å slett ikke noe annet enn gamle minner og julemusikk som minner om jul...

Julematen blir kraftig redusert i år så det blir jo som en litt forfinet søndagsmiddag. (muslimene spiser jo ikke gris og å bestille gris ifra langveisfra tre måneder før tiden gjorde jeg ikke.. )

Vi har valgt dette selv, så det er jo vår egen feil. For eldstemann er det så garantert jul og vi har hilst på julenissen allerede. Han kommer forøverig i natt med gaver tror vi..

Jeg er takknemlig for at jeg har to friske barn, at vi har en god helse, at vi får oppleve så mye og at vi er samlet hele familienf or andre året på rad.

Håper vi snart får feiret jul i Norge alle mann, men i år så er det mnok bare tankene våre som kommer helt dit.

Ha en ritkig fredelig jul og nyt alt ifra julemat til familie.

Ta vare på deg selv og dine nærmeste..

Masse klemmer ifra Afrikas Horn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fin følelse å kjenne på takknemligheten:-) Det sitter jeg og gjør nå også. Takknemligheten over alle minner englesøsteren min ga meg... Første julen uten henne som betydde så mye for oss alle i familien...sårt og rart, men aller mest takknemlighet:-)

Ha en fredelig jul der du er akkurat nå:-)

Skrevet

Å så flinke dere er til å sette ord på ting....

God jul til dere begge to.

Klem

Skrevet

God jul til deg og.

Klem og masse gode tanker til deg....

Skrevet

En riktig god jul og et flott nytt år til deg og dine også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...