Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

alarmen på tlf gikk halv seks og jeg har ikke sovet siden.. Svigers ligger i stua å sover så jeg sitter her i mørket med sambo sovende ved siden av meg. Kom hjem for en times tid siden han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du vente lenge før du kan stå opp??

Lillemor kom inn til oss halv 6, og hadde munndiare. Etter trusler om at Nissen kunne se henne og at hun måtte være stille og snill ble det stille. Litt over 7 gikk vi inn på rommet hennes og så om Nissen hadde vært der. Jaggu hadde han det :) Og minst tusen gaver under treet!!! Nå sitter vi og ser på Julemorgen og storkoser oss :)

Skrevet

her våkna barna kl 7.30 i dag....

så her er det julstrømpespising, og litt mas om frokostspising... mens vi ser julemorgen...

jeg skal komme meg i dusjen også skal jeg lage ferdig sausen før vi skal på besøk til ungenes oldeforeldre og spise julkaker, grøt og mølje!!!

etterpå er det hjem og ordne det siste og så på kirkegården og tenne lys før det er tid for middag, nisse, pakker og alt..

Skrevet

jeg er våken....., og i superhumør,-)

Skrevet

Lillegutt har vært så urolig i natt, og 0415 ville han ikke mer, godt det går tegnefilmer så tidlig på Cartoon Network;)

Nå er jeg på jobb, skal være her til 12, jeg la lillegutt når jeg dro, og han sovnet som en stein, til glede for pappaen.

Ha en flott juledag dere, og kos dere masse:)

Skrevet

stod opp halv ni,da var snuppa våken så da hadde jeg ikke valg.. satt å spilte på pc`en i mørket til klokken var 8 og da gadd jeg ikke mere :P

sambo sover og skal sove ett par timer til (jobber natt) så vi skal vel gjøre klar til frokost her snart.

Skrevet

her sto vi opp kl 07 med lillegull, mens storegull sov til 7.30..julefrokost kl 08..så da måtte gubben å opp;)så nu sitt æ hær på dataen..og er snart klar til siste innkjøp i byen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...