Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Håper julen bringer med seg det hjertene deres håper på og at dere tar dere tid til å kjenne på takknemligheten for alt man har, mann og barn, familie, god mat, gode venner og alt som gir god energi:-) Ha en riktig fin juletid og ikke glem å ta frem takknemligheten i ny og ne;-) Julehilsen fra
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 I like måte ) Håper på en flott dag hos dere med mange fine gaver,god mat og lykke *gjeesp*
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 God jul :-) Ja, det er en tid å tenke over alt man er takknemlig for. Ikke så ofte det blir gjort, har jeg inntrykk av. Juleklem til alle
Under den hvite bro Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Åååå GOD JUL til deg og vennen...klem fra meg....
Skravlemamman Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Juleklem tilbake....., med gode ønsker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå