Gå til innhold

God Jul til dere alle!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper julen bringer med seg det hjertene deres håper på og at dere tar dere tid til å kjenne på takknemligheten for alt man har, mann og barn, familie, god mat, gode venner og alt som gir god energi:-)

 

Ha en riktig fin juletid og ikke glem å ta frem takknemligheten i ny og ne;-)

 

 

Julehilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I like måte :o) Håper på en flott dag hos dere med mange fine gaver,god mat og lykke :)

 

*gjeesp*

Skrevet

God jul :-)

 

Ja, det er en tid å tenke over alt man er takknemlig for. Ikke så ofte det blir gjort, har jeg inntrykk av.

 

Juleklem til alle

Skrevet

Åååå GOD JUL til deg og vennen...klem fra meg....

Skrevet

Juleklem tilbake....., med gode ønsker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...