svansen Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 testen var positiv!!!! jippi noen som vil så vrdan svangerskapet går?. f 120685. tsuen takk.. unnskyld skrivefeil, er så gla at jeg skjelver... god jul alle sammen..
Mamalari Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 åhhh.. kan tenke meg det er verdens beste julegave:) hadde blitt overrasket om den hadde vært negativ. hadde en skikkelig god følelse på deg:) føler glede og spenning omhverandre, tror jeg får inn de følelsene du har.. har ingen grunn til å føle sånn jeg:p hehe.. får opp et kraftig utslag på ja, når jeg spør pendelen om svangerskapet går bra.. føler at det bare vil skje positive ting rundt deg fremover, så du har nok ikke noe å bekymre deg over.. ønsker deg en god jul!! dette er nok en jul du ikke vil glemme;)
svansen Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 definitivt verdens beste julegave hittil tror og håper svangerskapet går bra jeg å.. har følt meg uvel, frossen og hatt vondt i rygg og mage..men hva gjør man ikke for den bitte lille som bor inni der.. så klager ikke god jul til deg å klem
Krin Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Hallo!! Så bra da..........Gratulerer. Morro at jeg hadde rett jeg oxo da mener jeg fikk inn at du var det eller at det var rett rundt hjørnethihihih Har veldig god følelse for at resten oxo vil gå veldig bra=)))))) Lykke til....... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå