Gå til innhold

Noen som vet? Please..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt 2 tester og begge har vist tydelig positiv. Jeg bruker ladykomp. Denne viser temperatur og vil stige ved EL og fortsette å stige eller holde seg jevn ved graviditet. Idag sank den fra 36,66 til 36,33. Er det noen som..er dette et dårlig tegn? Jeg har hatt en MA for 7 mnd og tenker jo mye på om det skjer igjen. Har ingen smerter og formen er fin. Please kan en av dere tempere hjelpe meg med svar?

 

Ønsker alle en riktig god jul!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. jeg har ingen erfaring...men jeg kan ikke skjønne hvorfor tempen skulle ha noe med MA og gjøre... legg fra deg ladycompen du,du kos deg med graviditeten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...