Gjest Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg har tatt 2 tester og begge har vist tydelig positiv. Jeg bruker ladykomp. Denne viser temperatur og vil stige ved EL og fortsette å stige eller holde seg jevn ved graviditet. Idag sank den fra 36,66 til 36,33. Er det noen som..er dette et dårlig tegn? Jeg har hatt en MA for 7 mnd og tenker jo mye på om det skjer igjen. Har ingen smerter og formen er fin. Please kan en av dere tempere hjelpe meg med svar? Ønsker alle en riktig god jul!!
Tre skjønne Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Hei.. jeg har ingen erfaring...men jeg kan ikke skjønne hvorfor tempen skulle ha noe med MA og gjøre... legg fra deg ladycompen du,du kos deg med graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå