Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange mange dager nå har jeg kjent på mye rart i magen;

* det begynte med skikkelig kløe på brystene.

* av og til sterke mens smerter som plutselig blir borte.

* av og til litt murrringer.

* av og til litt stikkinger i magen.

* av og til absolutt ingenting i det hele tatt.

Jeg var kjempe forvirret. Hadde igrunnen ikke tenkt at jeg skulle teste denne mnd. Har blitt skuffet så utrolig mange ganger. Ville meg selv ikke så vondt på julaften. Men i går var jeg ute å handlet siste greier til jul. Jeg gikk inn på apoteket og kjøpte meg en digital test. Bestemte meg da for å teste i dag. Tror dere jeg fikk sove??? NEI!!! Lå å tenkte på hvordan jeg skulle takle å få "Ikke gravid" på displayet. Når jeg har sendt inn spørsmål på siden her, så har de fleste hatt alle symptomene jeg har hatt denne mnd, og fått mensen. Så jeg var sikker på at jeg ikke var gravid. Derfor gikk jeg også til innkjøp av flere vitaminer som jeg har brukt (bidronnnggele, evitamin, b-complex osv osv.

Jeg våknet klokka 0300. Klarte å holde meg i sengen til klokka 0615. Da gikk jeg på toalettet for å teste. Dettok flere minutter før jeg våget å se. Der sto det "gravid". Jeg fikk sjokk og måtte sette meg ned. For inn til min mann og vekket han. Han trodde ikke på meg.. he he he... selvom testen er 99% sikker, så skal han dra på vakt apoteket å kjøpe ny.,, he he he..

Jeg brukte alle kjerringrådene jeg fikk denne pp. Kanskje det hjalp??? Jeg er uansett utrolig spent. Glad er vel en underdrivelse, og jeg tørr ikke helt tro at det er sant.

Men jeg kjenner at ting skjer både fysisk og psykisk med meg. Har som sagt kjent en del den siste tiden.

Vil ønske dere alle en riktig god jul. år vi fikk det til, så er det håp for alle.

Sender masse baby blessing til dere alle sammen!!!

GOD JUL !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at den satt hos dere nå :)

Gratulerer så mye, dere har mye glede i vente:)

Skrevet

Må gratulere her også, jeg:-)

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg masse med spiren:-) Håper jeg kommer fort etter deg, slik at vi får litt felles tid inne på 1.trimester!

Skrevet

gratulerer! :) for en fin julegave! Ha en riktig god jul!

Skrevet

Gratulerer, så fantastisk. Sto det gravid, så ER du gravid. Det er det jo ikke tvil om. Du har fått den beste julegaven man kan få. Masse lykke til :-))))

Skrevet

gratulerer så mye:)

og god jul:) fin gane du har fått:)

er selv 19uker på vei med andremann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...