Gjest Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Her e det 50!!!! Snart høggravid:) GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 -7 blir det på meg da..
molla 29.12 Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 5! håper egentlig han venter noen ekstra dager, for sin egen del:)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 24. desember 2007 #9 Skrevet 24. desember 2007 -2...har hun ventet så lenge og i tillegg på overtid, klarer hun vel fint å vente en dag til i det minste
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 24. desember 2007 #10 Skrevet 24. desember 2007 74 dager igjen på meg! Gleder meg allerede til neste jul!!!
Gjest janbaby Skrevet 24. desember 2007 #12 Skrevet 24. desember 2007 21 daga igjen D e vel i dag æ e fødeklar e d itj??
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 24. desember 2007 #14 Skrevet 24. desember 2007 52 dager her :-D God jul til alle sammen
lotta72 har fått Anders Skrevet 24. desember 2007 #17 Skrevet 24. desember 2007 31 dager igjen. God jul alle sammen:)
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 24. desember 2007 #18 Skrevet 24. desember 2007 har 76 dager, så en god stund igjen! God jul alle sammen!
Beibi2014:) Skrevet 24. desember 2007 #19 Skrevet 24. desember 2007 Ha en kjempe fin jul alle sammen:) Har 5 dager igjen....
3stønn2kjønn1sønn Skrevet 24. desember 2007 #20 Skrevet 24. desember 2007 20 dager:) og fødeklar, men jeg håper å få gå til 2008!!
vipsen*en av hver* Skrevet 24. desember 2007 #22 Skrevet 24. desember 2007 77 dager.. blir rart å skal vere 2 barns mamma..
T**** mamma:) Skrevet 24. desember 2007 #23 Skrevet 24. desember 2007 33 dager igjen!! Kjenner at jeg gleder meg til hun kommer ut nå ja.. Kommer antagelig ei stund før, men håper hun tar romjula til vent og gjør sin entré utpå nyåret!! God jul folkens, håper dere får en koselig julefeiring!
ann-k 82 Skrevet 24. desember 2007 #24 Skrevet 24. desember 2007 21 dager igjen og fødeklar God jul til dere alle sammen!! Kose dere masse
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. desember 2007 #25 Skrevet 24. desember 2007 23 dager igjen, snaaart fødeklar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå