Gå til innhold

er post i butikk åpen i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått en mystisk pakke på MITT navn av alle ting fra netcom som koster 1 krone.. jeg har ikke bestilt noe men sambo har bestilt en ny tlf, men hvorfor kommer det da på mitt navn ? han er jo folkeregistrert på min adresse:s gaah..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, lurer på om det stort sett er åpent til kl 1300, jeg. Eller kanskje det var kl 1400.

 

Om han har bestilt ny tlf til deg så måtte han vel oppgi ditt navn på abb, og da ble det kanskje automatisk sendt i ditt navn? Så kanskje det blir julegaven din i år.. :)

Skrevet

jeg trenger ikke ny tlf, fikk ny av pappa for snaut en måned tilbake.. så syntes det er så rart. får se om de åpner i dag da så jeg kan gå å se.. nyskjerrig jeg nå,haha

Skrevet

det var telefonen til sambo.. men skjønner ikke hvorfor den kom på mitt navn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...