>>>>>>m<<<<<< Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Ha en strålende julefeiring, alle vordende :-D
MegOgAlleMine Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Slenger meg på denne jeg! God jul til alle sammen;) Håper nissen er raus i år
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 GOOOD JUUUL til deg også Jeg skal muligens inn å føde idag jeg da... Skal uansett på sjekk av mistanke om fostervannslekkasje kl 9 idag. Sitter her med svake rier her by the way, så tia frem til vi skal avgårde blir vel å brukes til å måle tia, å kjenne etter småvondtene... Får ikke sove nå uansett så... Tar de seg opp, vekker jeg mannen min å ber han gjøre seg klar til kjøreturen.. Har 40-45 min til sykehuset...
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2007 OIIII, så spennende :-D. Også på selveste julaften! Lykke til :-)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Takk takk:) Har "glemt" hvordan riene var i fjor, men begynner å bli påmint om dem nå.... :Q Å værre og lengre blir dem.. Grøss... Får håpe det går like fort da...
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2007 Jeg husker desverre fryktelig godt hvordan det var -enda det er over tre år siden, men det har nok noe med at jeg lå i tre døgn med mase-rier, så akkurat DET gleder jeg meg ikke til :-p. Men for en belønning! Du er heldig som er i sluttfasen. Jeg er SÅÅÅ utålmodig :-)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Har ikke vært plaga av maserier jeg da.. Bare utrolig mye kynnere, som ikke har plaga meg så veldig. Blitt litt ekstra sliten men... Når har du termin da? Ja godt å være ferdig snart, men på selveste julaften a gitt... hehe.......
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2007 Ja, der har du i allefall et juleminne du aldri vil glemme, hahaha. J eg har ikke termin før 22.mai jeg da. Dette er amdremann, så jeg kjenner jeg er mer utålmodig denne gangen og etter at vi fikk vite at det var nok en gutt har vi nesten begynt å planlegge nr. 3, for samboeren SKAL ha ei jente, heheheh. Men kjenner nå at jeg må roe meg ned et par hakk og prøve å nyyyte tiden mer :-p. Blir litt lettere å gjøre det nå som magen har blitt stor og kanskje aktivitetesnivået til tassen blir litt større :-)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. desember 2007 #9 Skrevet 24. desember 2007 Hehe rakk aldri å bli utålmodig nå med nr 2, har skjedd så mye i løpet av de siste mnd så... Merker at jeg ikke har vært like ivrig som med nr 1, har ikke tid rett og slett.. Her har vi en av hver (snart da), så blir nok ikke fler på oss... Hadde ikke blitt det hadde det blitt ei jente til heller... MEN skjer det et uhell, blir vi 3 barnsforeldre... Ferdig med det;) Ja du må prøve å nyte denne tiden fremover nå
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. desember 2007 Jepp, det skal jeg gjøre :-) Å, jeg er spent på dine vegne, jeg :-). Fortell hvordan det går da og om det blir den ultimate julegave på deg i dag, hehe....
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. desember 2007 #11 Skrevet 24. desember 2007 Ja det skal jeg gjøre:) Skal vekke mannen min snart, for vi må reise seinest 8 skal vi komme oss til den timen på sykehuset... Jeg tenker nok jeg blir der etter den timen gitt... Vil hjem idag hvis det ikke skjer så veldig seint, noe det sikkert gjør.... Hmm.. Men men, kommer innom her å forteller hvordan denne turen til sykehuset blir uansett da:) Ha en strålende dag, skal gå å fikse meg litt nå...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. desember 2007 #12 Skrevet 24. desember 2007 Ja der var vi hjemme igjen, en liten guttebaby rikere;) Detta var en utrolig kjapp fødsel!!
Mamma mjaua Skrevet 24. desember 2007 #13 Skrevet 24. desember 2007 for en koslig tråd! GOD JUL:) Og gratulerer så mye med verdens beste julegave, nemlig en baby;)
camosilla Skrevet 24. desember 2007 #14 Skrevet 24. desember 2007 Oi, Gratulerer! Det var raskt unnagjort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå