Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg har vært syk idag, og typen kom inn og fortalte at Daniel hadde pyntet juletreet. Men før pyntingen kom igang sååå... (jeg lå rett ut på rommet, med 40 i feber, bankende hodepine og hals som verket.. Mye bedre nå, heldigvis) Men, da pappan min skulle sette opp juletreet hadde han lagt tre skruer på kjøkkenbordet. Når han skulle hente de igjen var de ikke der. Han gikk å leita huset rundt og forbannet seg selv for at han hadde mistet de. Tilslutt viste han Daniel en skrue og spurte: Har du sett en slik skrue? Hvor er den? Daniel tenkte litt, løp i full fart inn på stua og inni tv-skapet og hentet de to skruene han selv hadde lagt der! Ble stolt da=) Han er veldig flink til å vite hvor ting er og lign. Jeg kan spørre om hvor tlf er, eller ikke minst høreapp.. Var på hotell forrige helg. Hadde lagt høreapp på benken over senga. Morgenen etter var de borte. Leita meg ihjel. Spurte Daniel. Han pekte under senga. Men de var ikke der. Jeg leita mer, men fant de I K K E. Spurte han en gang til og igjen pekte han under senga. Jeg løftet bort den benken. Der var seff høreapp, som han sa. =) Nei, nå babler jeg her.. Men er bare litt stolt av denne lille gutten min! =) Nå er det jul! God jul alle sammen. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå