Gå til innhold

Mayaya


Vålerenga12 m/ 3 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i svarte va´kke du på båten når jeg var der??

 

*skammelig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

 

;)

Skrevet

:-o

 

Jeg var jo der på lørdag OG søndag, da!!!

Skrevet

Vi ble enige om den.. (ble vi enige??) 21 vi!!

Fredagen;)

 

Hehe, nei aner ikke helt.

 

Dessuten gikk jeg ikke opp av ferga. Var så sliten etter å ha sitti i bilen i 10timer så satt der litt lenger;)

hihi:)

Neida, men samboeren tok med seg Daniel opp på ferga mens jg kosa me kaninen.

=)

 

Ellers alt bra?

Skrevet

Oi, fredag ja. Hmm.... da bomma jeg! :-o

 

Jeg er også et bilmenneske når jeg er på ferga da :-p

 

Alt bra her ja, stått opp tiidlig (nå) for å stelle istand julelunsj her. Puh. 18 personer blir vi visst. Hvordan skjedde det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...