Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Hvorfor i svarte va´kke du på båten når jeg var der?? *skammelig*
mayaya Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 :-o Jeg var jo der på lørdag OG søndag, da!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2007 Vi ble enige om den.. (ble vi enige??) 21 vi!! Fredagen;) Hehe, nei aner ikke helt. Dessuten gikk jeg ikke opp av ferga. Var så sliten etter å ha sitti i bilen i 10timer så satt der litt lenger;) hihi:) Neida, men samboeren tok med seg Daniel opp på ferga mens jg kosa me kaninen. =) Ellers alt bra?
mayaya Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Oi, fredag ja. Hmm.... da bomma jeg! :-o Jeg er også et bilmenneske når jeg er på ferga da :-p Alt bra her ja, stått opp tiidlig (nå) for å stelle istand julelunsj her. Puh. 18 personer blir vi visst. Hvordan skjedde det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå