Oliver`s Mamma Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Og det stod GRAVID:) veeeerdensbeste julepresang, men samtidig mange bekymringer...Her sleppes ikke jubelen løs før det har gått 3-4 mnd..Skal være optimistisk, men det er så utrolig tøft..>Den store gleden overskriver kanskje med det som kan gå galt!!! Men uansett, så skal jeg gjøre mitt for at spiren skal bli der i 9laaaange mnd... Sender dere andre masse babystøv... Testet tidlig sist gang også, så kanskje jeg produserer hcg tidlig?? Vertfall, så har jeg ikke funne el med tester- men hatt sex ca annen hver dag i ca. el perioden...!!! Hatt veeeldig lite symptomer i forhold til sist (så trodde ikke dette gikk...) men kanskje litt stikking i puppene nå og da, men samtidig ikke merkbart!!!!!
vanillaface Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Gratulerer så mye! Håper at denne sitter hele veien for deg Klem
Brillemamma Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Gratulerer sååå mye!!) Litt av en julepresang! Skjønner du er bekymret også..men denne gangen går det nok strålende skal du se!! Testet igår og idag med svaak strek fra billigtester-testene.... Men tørr ikke håpe eller tro noe enda... Kos deg med voksende mage!!) Og god jul!!
nr-4-i-oktober Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 JGratulerer så mye ) eg har 4-5 dager igjen til IKM. Tok en billigtest i går, greier ikke vente sjø... Ikke noe utslag på den, men jeg lever i håpet. Har en CB digital som ligger og venter, kanskje i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå