Gå til innhold

Andre som sliter med vekta?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er kjempe glad for aa ha faatt verdens vakreste baby, og vi koser oss masse!! Men har den siste tiden foelt meg saa utrolig stor. Hadde noen ekstra kg foer jeg ble gravid ogsaa. Veide 76 kg foer jeg ble gravid, gikk opp til ca. 89 foer foedselen, gikk ned til 82 etter foedselen, og naa har jeg gaatt opp til 84.. Har saa godt som INGEN klaer som passer meg lenger. Ikke engang gravid-klaerne passer noe saerlig.. Foeler at brystene, hoftene og laara er utrolig store. Magen er liksom ikke saa stor, men veldig "ploesete", og magen er fortsatt ganske hoey (ikke noe midje).

 

Vet jeg ikke burde klage, man maa liksom "regne med saannt naar man har faatt barn".. Men blir litt smaadeppa av det. Andre som foeler noe av det samme?? Eller noen som har noen gode tips for aa gaa ned i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke aleine nei skal jeg si deg!

Blir helt fra meg jeg, når jeg leser om andre her som er nede på normalvekta igjen et par uker etter fødselen.

Helt ærlig tror jeg bare det er de få som har vært så heldige og gått fort ned igjen, som tør skrive om det her. For jeg tror ikke det er tilfellet for de fleste!

Selv gikk jeg opp til 90 -fra 65 kg. Nede på 79 nå. Går vel sakte men sikkert ned (håper jeg), men fy faen så sakte det går!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...