PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 ....lå jeg m intense rier og ventet på epidural akkurat nå Og under 3 timer senere ble jeg mamma til verdens nydeligste lille jente!! Lillemor er 5 mnd i dag!!! Tiden har gått så utrolig fort! Har nesten glemt hvor liten hun var... God jul alle sammen
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Tiden går utroolig fort! LItt vemodig også.. For 2år siden var jeg høygravid og håpte inderlig at jeg ikke fikk Daniel i jula;) Han kom heldigvis over nyttår.
lenej :o) Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 ja, tiden går veldig fort ja! idag er det akkurat 5 mnd til eg har bursdag
LadyLuck & Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Ja, det går fortere enn ønskelig nesten. Traff en dame på senteret en dag ( i ammekroken, eneste stedet Atekatten får ro til å ta flaske) men en gutt på 9dager, var jo så liten. Så blir rart når vi får en til, er jo så vant til Atekatten, og han er jo stor for alderen
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Ja, tenk. For 2 år siden satt vi her inne vålerenga og var spente med store mager.. =) Nå løper "magen" min rundt her og synger lallalalaa og leker med morgengaven sin Håper dere alle får en kjempe fin jul Kos dere masse og nyt det dyrebare vi har fått.. Våre søte små
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 mhmm Å. er dt deg ja! Ja, her er det en mage som er merket for livet og en gutt som løper rundt og finner på sprell! God jul!
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #8 Skrevet 24. desember 2007 Gratulerer med lille snuppas 5 mnd dag;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå