Linnea&Julie Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg er 35+0 på vei, men har ikke hatt noe særlig mye kynnere i svangerskapet..ventet at jeg kanskje skulle få mer nå mot slutten, men de har enda ikke kommet! Tenkte at det var bedre å ha en del kynnere, siden livmoren "trener" seg da!!? Synes at det er så mange som snakker om disse kynnerne, er vel bare meg som er utålmodig, hehe!
Baby nr3 ombord Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Jeg merker sjeldent noe til kynnere, har ikke merket særlig av det gjennom hele svangerskapet. Er nå 37+1. Magen er stram noen tider, men det er det lille jeg merker.
ja08 Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Termin en dag etter deg og har heller ikke kynnere som merkes. Jeg tenker på at da blir han vel liggende der i magen på overtid, men det er jo slik at ikke alle merker kynnerne like godt, men at alle har kynnere i mer eller mindre grad. Sist sv.skap hadde jeg mer kynnere og fødte prematur. Tar det nok litt mer med ro denne gang, kanskje derfor? Vet egentlig ikke, det hadde vært interessant å vite hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Jer er i uke 38 idag da, men var hos jm igår, eg har ikkje kjent noenting til kynnere hele svangerskapet, synes storsett alltid magen er hard jeg:P men da jm skulle se på magen min sier hun at hun må vente litt med å kjenne får akkoratt nå har jeg en sterk kynner, "hæh" svarer jeg bare og sjønner ingenting, for jeg kjente ikke at magen stramet seg engang! Er rart, ble nesten redd for å ikkje kjenne når fødselen er igang med en gang, men rekner med at jeg kjenner det da:P Så det går ann å ikke en gang merke når vi har kynnere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå