Verdens tøffeste mamma Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jenta mi har det..Hun er 19 mnd.. Har aldri sett henne så syk noen gang.. HUn lå i en hel uke.. Sov 23 timer i døgnet og eneste vi fikk i henne var vann..Orket ikke gråte engang.. Ble til slutt lagt inn på sykehuset. Hun er blitt såå tynn,, Bare på en uke.. Synes det er helt forferdlig å se henne slik.. Nå er hun på bedringens vei men slapp og lite matlyst enda.. Hvor lenge henger dette viruset i?? Andre som har blitt skikkelig slått ut av det??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Hei! Vi har ikke vært borti det (bank-i-bordet) så jeg kan ikke svare deg, men jeg har skikkelig angst for å få det i hus. Har en baby på 11 uker, skjønner du. Jeg lurer bare på hvordan du oppdaget at jenten din hadde fått viruset? God bedring til henne, stakkars lille..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 Det begynte som en vanlig forkjølelse og så ble hun slappere og slappere.. OG tettere og tettere.. Hun ville bare sove, orket ikke gråte osv osv.. Tok til slutt rs-test på henne på sykehuset og da viste det seg at det var det hun hadde....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå